§ 1 Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Serwis internetowy dostępny pod domeną coderoad.pl oraz jej subdomenami prowadzony jest przez:
Amazing Company Sp. z o.o.
ul. Ułanów 23/25
20-554, Lublin
NIP: 7123301205
KRS: 0000578833
REGON: 362666508
§ 2 Definicje
- Konsument — osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca — firma wskazana w § 1 punkt 2 tego regulaminu.
- Klient — każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca — osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep — sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod domeną coderoad.pl oraz jej subdomenami.
- Umowa zawarta na odległość — umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin — niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie — oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto — konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Produkt — dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży — umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też — stosowanie do cech Produktu — umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
Amazing Company Sp. z o.o.
al. Kompozytorów Polskich 3/49
20-848, Lublin
NIP: 7123301205
KRS: 0000578833
REGON: 362666508
Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@coderoad.pl
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies w rozumieniu opisanym w Polityce Prywatności dostępnej po tym adresem https://blog.coderoad.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na życzenie klienta Sklep wystawia faktury VAT.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz opcjonalnie koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy: 1) wejść na stronę Sklepu (opcjonalnie); 2) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia; 3) kliknąć przycisk "Kup" lub podobny wyrażający wolę zakupu i zapłaty za przedmiot Zamówienia.
- W momencie kliknięcia wyżej wymienionego przycisku zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu po zawarciu Umowy Sprzedaży — w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Dostawa produktu odbywa się droga elektroniczną, automatycznie, natychmiast po opłaceniu zamówienia, na podany przy płatności przez klienta adres e-mail.
- Sprzedawca nie odpowiada za usterki infrastruktury technicznej i niedostarczenie produktu bezpośrednio po opłaceniu. W przypadku zaistnienia sytuacji gdzie opłacone Zamówienie nie dotrze do Klienta, klient ma obowiązek poinformować o tym Sprzedawcę, a sprzedawca ma pięć dni roboczych na udzielenie dostępu manualnie. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej sytuacji Klientowi nie przysługuje żadne dodatkowe odszkodowanie lub zwrot pieniędzy.
- Klient w dowód zakupu otrzyma fakturę VAT, wystawioną na dane podane w Formularzu Zamówienia.
- Klient zgadza się na przesyłanie dokumentów dotyczących zakupu, w szczególności rachunków i faktur VAT, drogą elektroniczną, na podany przez niego w Formularzu Zamówienia adres e-mail.
§ 7 Zasady korzystania i dostępu do Produktów
- Jeśli na stronie Produktu nie jest napisane inaczej, dostęp do produktu jest przesyłany na podany w Formularzu Zamówienia adres e-mail.
- Jeśli na stronie Produktu nie jest napisane inaczej, dostęp do kursów sprzedawanych w Sklepie, jest realizowany przez platformę dostępną pod domeną app.coderoad.pl lub coderoad.thinkific.com.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu platformy z dostępem do szkoleń spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Klient jest zobowiązany do strzeżenia danych dostępowych do platformy oraz dostępnych tam materiałów przed niepowołanym lub publicznym dostępem. W razie podejrzenia Klienta o nielegalne udostępnianie danych lub materiałów, oprócz środków prawnych przewidzianych w polskim prawie, Sprzedawca może zablokować Klientowi dostęp w trybie natychmiastowym do czasu wyjaśnienia sprawy.
- Powyższy podpunkt nie dotyczy nabycia produktu wspólnie z maksymalnie 3 innymi osobami. To znaczy, że dostęp do platformy mogą mieć na raz 4 osoby, z kręgu znajomych Klienta, a Sprzedający wyraża na to zgodę. Większa ilość osób mających dostęp nie wpływa jednak w żaden sposób na ilość kupionych usług, w szczególności kont dostępu, dostępu do prywatnych kanałów komunikacji, ilości godzin mentoringowych i egzaminów/certyfikatów.
- Dostęp do materiałów jest przyznawany na okres nieograniczony lub ograniczony czasowo, w zależności od tego, co widnieje na stornie Produktu.
- W przypadku zakończenia działalności Sklepu połączonego z uniemożliwieniem klientom dostępu do materiałów wszyscy klienci, którzy mają wykupiony nielimitowany dostęp, będą mogli pobrać wszystkie materiały na dyski twarde własnych urządzeń i dalej nimi dysponować na zasadach opisanych tej umowie, a Sprzedawca zobowiązuje się udostępniać te materiały do pobrania przynajmniej przez rok od poinformowania Klientów o planowanym zakończeniu działalności Sklepu.
- Poniższe podpunkty dotyczą spotkań mentoringowych, a także innych wymagające udziału pracowników Sprzedawcy lub bezpośrednio Sprzedawcy poniżej zwanych spotkaniami mentoringowymi i obowiązują, jeżeli na stronie produktu nie jest napisane inaczej.
- Usługi mentoringowe są realizowane za pomocą komunikatorów wideo online takich jak Whereby, Google Hangouts
- Klient ma obowiązek dysponować rozwiązaniami technicznymi umożliwiającymi korzystanie z wyżej wymienionych komunikatorów wideo online wraz z możliwością udostępniania ekranu swojego urządzenia.
- Sprzedający nie gwarantuje natychmiastowej dostępności spotkań mentoringowych 24 godziny i 7 dni w tygodniu.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo przerw w dostępności spotkań mentoringowych na czas nie dłuższy niż 10 dni roboczych z rzędu. Sprzedający zobowiązuje się poinformować o tym Klientów mogących chcieć skorzystać z wykupionych spotkań na minimum 5 dni roboczych przez planowaną przerwą.
- Sprzedający zobowiązuje się zaproponować termin spotkania z Klientem zgłaszającym chęć spotkania w nie dalszy niż 5 dni roboczych od takiego zgłoszenia.
- Każda godzina spotkania mentoringowego to godzina lekcyjna, czyli 45 minut liczone od umówionej godziny spotkania.
- W przypadku spotkania mentoringowego dłuższego niż jedna godzina nie jest w spotkanie wliczany żaden dodatkowy czas na przerwy. Tak więc 2 godziny to dokładnie 90 minut, 3 godziny to dokładnie 135 minut a 4 godziny to dokładnie 180 minut.
- Godziny wykorzystanych spotkań mentoringowych są zaokrąglane w górę do całych godzin, tak więc 60-minutowe spotkanie tak jak i 90-minutowe spotkanie będzie liczone jako 2 godziny mentorinogowe.
- Odwołanie spotkania mentoringowego przez klienta w czasie krótszym niż 24 godziny przed zaplanowanym rozpoczęciem spotkania tak jak i niepojawienie się Klienta na spotkaniu z dowolnej przyczyny skutkuje przepadkiem wykupionych godzin w umówionej na to spotkanie ilości.
- Klient nie ma prawa w żaden sposób rejestrować i udostępniać spotkania maentoringowego bez zgody Sprzedającego wyrażonej na piśmie.
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Powyższe prawo jest niezależne od dodatkowych gwarancji, które mogą być oferowane przez sprzedawcę przy wybranych produktach.
- Bieg powyższego terminu rozpoczyna się od uiszczenia opłaty przez Klienta za Produkt.
- Konsument może odstąpić od Umowy, przesyłając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w dowolny sposób, na adresy opisane w §3 Regulaminu.
- Skutki odstąpienia od Umowy przez Klienta:
- w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą
6. Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy w dowolnym momencie jej trwania bez podania przyczyny, wysyłając stosowne oświadczenie na podany przez Klienta, w Formularzu Zamówienia, adres e-mail. W przypadku odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę Klientowi należy się zwrot pieniędzy, taki sam jak w przypadku skorzystania przez niego z ważnej Gwarancji Satysfakcji opisanej w § 10 Regulaminu.
§ 9 Reklamacja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w kodeksie cywilnym. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
§ 10 Czternastodniowy okres próbny
- Okresem próbnym satysfakcji objęte są wyłącznie Produkty wyraźnie oznaczone i opisane jako objęte okresem próbnym na stronie, na której odbywa się sprzedaż Produktu.
- Na podstawie okresu próbnego klient ma prawo w przeciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zakupu, zrezygnować z zakupu produktu bez uiszczania płatności.
- Konsument może skorzystać z opisanej w tym paragrafie Gwarancji, przesyłając Sprzedawcy stosowne oświadczenie, w dowolny sposób, na adresy opisane w §3 Regulaminu lub korzystając z linku przesłanego mailem, lub dostępnego w panelu na platformie kursu.
- Okres próbny wlicza się w czas przysługujący konsumentowi opisany w § 8.
- Okres próbny nie obowiązuje podczas powtórnych zakupów tego samego produktu przez tego samego użytkownika tj. jeśli użytkownik kupił produkt, skorzystał z okresu próbnego i skorzystał z możliwości rezygnacji bez uiszczania płatności, a następnie kupił ten sam produkt ponownie, okres próbny na powtórny i kolejne zakupy nie obowiązuje, a Sprzedający ma prawo pobrać należną płatność natychmiast.
- Skutki skorzystania z rezygnacji z zakupu podczas 14-dniowego okresu próbnego:
- w przypadku skorzystania z opisanej w tym paragrafie Gwarancji Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą
§ 11 Gwarancja satysfakcji "30 dni albo zwrot pieniędzy"
- Gwarancją satysfakcji objęte są wyłącznie Produkty wyraźnie oznaczone i opisane jako objęte gwarancją satysfakcji na stronie, na której odbywa się sprzedaż Produktu.
- Na podstawie Gwarancji klient ma prawo w przeciągu 30 dni kalendarzowych, liczonych od daty zakupu, zarządzać zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny.
- Konsument może skorzystać z opisanej w tym paragrafie Gwarancji, przesyłając Sprzedawcy stosowne oświadczenie, w dowolny sposób, na adresy opisane w §3 Regulaminu.
- Konsumentowi korzystającemu z Gwarancji przysługuj zwrot pieniędzy w kwocie zależnej od rodzaju zakupionego produktu.
- Jeśli Gwarancja dotyczy usług świadczonych wyłącznie online, bez udziału pracowników Sprzedawcy lub bezpośrednio Sprzedawcy (np. kurs online), użytkownikowi przysługuje zwrot pełnej kwoty.
- Jeśli Gwarancja dotyczy usług świadczonych online lub na żywo z udziałem pracowników Sprzedawcy, lub bezpośrednio Sprzedawcy (np. mentoring online) użytkownikowi przysługuje zwrot proporcjonalnie do wykorzystanego czasu usługi.
- Jeśli użytkownik, wykorzysta lub rozpocznie wykorzystywanie całego wykupionego czasu, zaokrąglając go w górę do pełnych godzin przed otrzymaniem przez Sprzedającego oświadczenia o chęci skorzystania z Gwarancji, dotyczącej produktu wymagającego udziału pracowników Sprzedawcy, lub bezpośrednio Sprzedawcy, Gwarancja przestaję obejmować ten produkt.
- Gwarancja nie obowiązuje podczas powtórnych zakupów tego samego produktu przez tego samego użytkownika tj. jeśli użytkownik kupił produkt, skorzystał z gwarancji i uzyskał zwrot pieniędzy, a następnie kupił ten sam produkt ponownie, gwarancja na powtórny i kolejne zakupu nie obowiązuje.
- Skutki skorzystania z Gwarancji:
- w przypadku skorzystania z opisanej w tym paragrafie Gwarancji Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą
§ 12 Zakupy ratalne
- Kupujący w momencie zawarcia umowy zobowiązuje się do płatności w terminie każdej z rat w ilości opisanej w momencie zakupu.
- Zakupy ratalne respektują zapisy § 8 oraz § 11.
- Podczas zakupów ratalnych Gwarancja opisana w § 11 obowiązuje wyłącznie przez pierwsze 30 dni maksymalnie do czasu pobrania drugiej raty, nawet gdy płatność nie zostanie uregulowana. Kupujący zobowiązuje się uiścić druga i każdą kolejną ratę bez dalszej możliwości zwrotu.
§ 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach, oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§ 14 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę — także w celu marketingowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 15 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.