Twoje zamówienie zostało poprawnie przetworzone.
Zerknij na swoją skrzynkę e-mail!
- Powinien dojść mail o złożeniu zamówienia.
- Powinien dojść mail o opłaceniu zamówienia (jeśli nie było to zamówienie na 0 zł :)).
- Powinien dojść mail z Twoim dostępem do kursu!
Co zrobić, jeśli nie dostałem/am maila?
Jeśli nie widzisz maila z dostępem, najpierw sprawdź folder SPAM. Wiadomości wysyłane automatycznie czasem tam trafiają.
Jeśli nadal nie widzisz maila, spróbuj użyć opcji odzyskiwania hasła na stronie z kursem, czyli https://app.coderoad.pl/.
Jeśli i to nie pomoże – system najprawdopodobniej z jakiegoś powodu nie założył Ci konta :/ Może to oznaczać, że płatność do nas jeszcze nie dotarła (upewnij się w swoim banku, że została wysłana) lub, że wystąpił jakiś poważniejszy błąd. W takiej sytuacji napisz do mnie (kontakt@coderoad.pl lub Messenger) i na pewno rozwiążę problem jak najszybciej to możliwe! Pamiętaj podać jak najwięcej informacji o Twoim zamówieniu, najlepiej jego numer, lub jeśli go nie masz, zamawiany produkt, Twój e-mail oraz datę i godzinę jego złożenia